zmiana rozstawu z 4x100 na 5x100

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zmiana rozstawu z 4x100 na 5x100

Postprzez lisek666 » 25 sty 2015, o 15:14

Witam,panowie takie pytanie mam rozbitego abf,u siebie mam 4x100 chcę zrobić 5x100 wraz z heblami z abf i teraz czy można zrobić taki swap ze belka tył ze stabilizatorem i przednie wahacze z 4x100 zostaną a założę same piasty i czopy wraz z jarzmami i tarczami do mojego czy przednie wahacze z abf też muszę przekładać i stabilizator kombinował ktoś coś takiego???
lisek666
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:46
Lokalizacja: borzęcin

zmiana rozstawu z 4x100 na 5x100

 

Postprzez Opik » 26 sty 2015, o 03:04

5x100 ma inne piasty, zwrotnice, inne sworznie wahacza i nie wiem czy same wahacze też się czymś nie różnią. Dlatego proponowałbym zmienić całość i nie kombinować
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 26 sty 2015, o 10:16

Wahacze są inne bo mają inaczej mocowany stabilizator i są chyba minimalnie dluzsze ale mocowanie sworznia jest takie samo także wahacze mogą zostać. Osobiscie jak masz komplet wolałbym przełożyć całość bo wiadomo mocniejsze a i stabilizator jest grubszy.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lisek666 » 26 sty 2015, o 20:05

chciał bym przełożyć całość ale to nie wiem czy nie jest ruszone,tylna belka na pewno jest skrzywiona przód wychodzi na prosty z stąd to pytanie,po zdjęciu widać na skrzywnie belki chyba że i czopa też skrzywiło chociaż koło się obraca tylne.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a9 ... 371fe.html
lisek666
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:46
Lokalizacja: borzęcin

Postprzez BialyUst » 28 sty 2015, o 18:27

z tylu możesz przełożyć czopy i reszte do twojej belki i będzie pasować co do przedniego zawieszenia to potrzebujesz przełożyć wahacze bo tak jak pisał kolega RADI jest inne mocowanie stabilizatora a co do reszty z przodu to przekładaj całe zwrotnice razem z tarczami itd bo do twoich zwrotnic nie zamontujesz większego hebla bo przypuszczam ze masz 256 hamulce które maja jarzmo razem ze zwrotnica a przy 280 badz 288 jarzmo jest osobno dokrecane

Pozdrawiam :ok:
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL


- - - regeneracja dpf



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości