Zrywa gumy na tylnej belce

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zrywa gumy na tylnej belce

Postprzez junior44 » 12 sty 2015, o 21:35

Witam!
Mam nie całe 2 lata golf mk3 a 3 raz bede zmienial gumy na belce.
Nie wiem co jest grane ale znowu je zerwało.
Nowe amory nowe sprezyny
auto sprawdzane na geometri 3D prosciutkie.

Mial ktos kiedys podobne problemy?
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Zrywa gumy na tylnej belce

 

Postprzez Opik » 12 sty 2015, o 21:46

dokręcasz je jak auto stoi na kołach czy wisi w powietrzu?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez junior44 » 12 sty 2015, o 22:02

wiadomo ze na ziemi. zapomnialem dopisac.
zreszta nie ja tylko mechanik ale robilem to z nim wiec widzialem co jest grane.
pierwsze kupilem chinczyki za 50zl chyba i pomyslalem ze byly złej jakosci bo wytrzymaly 3 miesiace
potem kupilem Lemfordera 80zl za sztuke ( chyba najlepsza pólka ) i wytrzymaly nie caly rok.
Dziwne jest to ze mam drugiego mk3 i tam 3 lata temu zmienialem kupilem tanie chinczyki i smiga do tej pory.
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 12 sty 2015, o 22:25

Nie przewozisz tym golfem ciężkich przedmiotów albo ciągniesz przyczepki :?:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez junior44 » 12 sty 2015, o 22:30

Nie mam haka. na palcach jednej reki moge policzyc ile razy siedzial w nim 5 osob.
w bagazniku butla LPG wiec nawet nie ma miejsca zeby cokolwiek tam zaladowac
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 13 sty 2015, o 00:16

Lemfordera zakłada się raz i na zawsze, więc albo ktoś do montażu używa finezyjnych przedmiotów typu łom i młotek z przecinakiem, albo to wcale nie był Lemf. Innych opcji nie ma po prostu

no chyba że masz krzywą belkę w miejscu mocowań i naprężenia katują gumy, ale to mało realne.
Na pewno dobre tuleje były montowane? :-D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 14 sty 2015, o 11:14

Ew kup poliuretanowe są niezniszczalne kosztują pare zł wiecej plusem jest też że można je założyć bez użycia prasy.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez junior44 » 23 sty 2015, o 18:27

Lemforder to był na pewno bo sam osobiscie kupowalem.
Czytalem nawet poradniki jak to zmienic i nie widze zadnej wiekszej roznicy miedzy tym jak robil to mechanik a siedzialem i patrzylem.

Na geometri 3D wszystko jest prosto wiec raczej belka krzywa nie jest bo by wyszlo.

Zostaly mi chyba tylko te poliuretanowe.
Ma ktos takie załozone bo nie wiem jaka twardosc wybrac.
A cena i tak jest nizsza niz Lemforder i to o 50zl
Avatar użytkownika
junior44
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 15:25
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1997
Silnik: 1.6 GT AFT
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 23 sty 2015, o 18:54

a czyszczone są otwory po starych tulejach? co do poli mam odmienne zdanie. czytałem duzo na ich temat i one musza byc wiecznie czyste bo sa tak sztywne, zle załozone poli zerwie szybciej niz org tuleje. czy zołte czy czerwone i tak bedzie sztywne jak nie powiem co.
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 23 sty 2015, o 18:54

Ja mam żółte założone.
Nie da się źle założyć tulei poliuretanowych. Ba powiem więcej - zakłada się je łatwiej niż inne.
Wcześniej miałem czerwone i było ok a jeźdźiłem na nich ponad dwa lata. Teraz przy zmianie belki na tarcze (wcześniej były bębny) kupiłem jeszcze twardsze.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 23 sty 2015, o 19:52

VolDan napisał(a):a czyszczone są otwory po starych tulejach? co do poli mam odmienne zdanie. czytałem duzo na ich temat i one musza byc wiecznie czyste bo sa tak sztywne, zle załozone poli zerwie szybciej niz org tuleje. czy zołte czy czerwone i tak bedzie sztywne jak nie powiem co.


Czytałeś nie jeździłes teraz robisz tylko niepotrzebny zamęt. Mam cały komplet czerwonych i bardzo fajnie sie na nich jeździ. Sciskajac palcami bardzo zblizone do gumy. Co do zakładania to wątpię żeby można je źle założyć w belce to kwestia wsadzenia dwuczęściowego wałka i to wszystko nawet specjalnie sily nie trzeba używać
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 23 sty 2015, o 21:30

VolDan, czerwone z tego co mi wiadomo mają twardość zbliżoną do fabrycznych, żółte są twardsze.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości