WITAM
Koniec milczenia! Startujemy z III edycją zlotu DUB IT! Tuning Festiwal !
Impreza jak co roku odbędzie się na znanej już części z Was hali Targów Kielce.
Nie ograniczamy się jedynie do aut z grupy VAG. Chętnie zobaczymy różne marki, które godnie reprezentują Polską scenę. Mamy nadzieję że ta impreza skupi właścicieli "grubych" projektów wielu marek, których połączy wspólna idea, pasja i dobra zabawa.
Sam zlot będzie połączony z targami na których to wystawiać się będą najlepsze firmy z branży tuningowej. Każdy kto myśli nad modyfikacjami silnika, kupnem zawieszenia czy innymi modami będzie mógł o tym porozmawiać z fachowcami, a także złożyć zamówienie na sprzęt w promocyjnych cenach.
Aby impreza odbyła się na odpowiednim poziomie zdecydowaliśmy się na podtrzymanie formy uczestnictwa, a mianowicie wjazd tylko z zaproszeniami, które po pozytywnym przejściu selekcji zostaną rozesłane do zainteresowanych. W ten sposób chcemy zagwarantować wysoki poziom oraz bezpieczeństwo i spokój uczestników.
W tym roku mamy do dyspozycji tylko halę E, która pomieści 130/140 aut. W związku z tym prosimy o przesyłanie zdjęć w dobrej jakości, które oddają faktyczny stan auta. Bardzo nam to ułatwi wyłonienie najlepszych projektów spośród wszystkich zgłoszonych aut.
Dopinamy aktualnie temat patronów/sponsorów oraz oprawy foto/video, także na bieżąco będziemy dodawać informacje jakie ekipy wesprą naszą imprezy.
Garść informacji:
Termin imprezy : 18-20 lipca 2014
Miejsce : Hala E Targów Kielce S.A
Opłata rejestracyjna dla kierowcy: BRAK !
Zorganizowane zostanie miejsce do porządnego umycia aut
W hali profesjonalna ochrona oraz możliwość zaaranżowania stanowiska
Możliwość grupowania aut klubami/forami etc.
Opłata dla widzów : 10zł normalny bilet, 6zł ulgowy, dzieci do lat 7 free
Noclegi: noclegi@dubit.pl Hotel Tęczowy Młyn ( ***, 150m od Targów Kielce, teczowy.com.pl ) WAŻNE: wszystkie informacje odnośnie wpłaty zaliczki za nocleg zostaną ujęte w zaproszeniu.
Konkursy : Best of show (old i new school), Best performance, Best interior, Best wheel, Air battle, Stanced!, Best detailed car oraz nagrody i wyróżnienia przygotowane przez partnerów imprezy
ZGŁOSZENIA można nadsyłać od 17.03 – 29.06.2014 r. Zaproszenia do udziału w imprezie zostaną rozesłane po zakończeniu zbierania zgłoszeń
http://dubit.pl/?page_id=136 zdjęcia o wielkości max 1 MB
Ramowy plan imprezy :
Piątek : przywitanie uczestników, rejestracja, ustawienie aut, wieczorna impreza zapoznawcza.
Sobota : otwarcie bram, pokaz aut oraz stoisk partnerów, rozegranie konkurencji, Impreza integracyjna.
Niedziela : Rozdanie nagród, pożegnanie uczestników, zakończenie imprezy.
Wizualizacja głównej hali:
http://www.targikielce.pl/main/ck_panoramy/hala.php
całego terenu:
Tak to wyglądało w 2013
VIDEO
Kontakt:
GG : 3690229 lub 3829628
GSM : 505 181 851 lub 605 625 299
Mail : info@dubit.pl
Facebook : https://www.facebook.com/DUB.IT.CK/
WWWW: http://www.dubit.pl
Jednak tutaj ja i Qbejs będziemy się starać na bieżąco odpowiadać na wszelkie pytania oraz dodawać nowe newsy na temat imprezy.
Tak jak w zeszłym roku udało nam się zorganizować nocleg w hotelu Tęczowy Młyn.
Opcji było wiele, jednak finalnie mamy zagwarantowane 200 miejsc w trzy gwiazdkowym hotelu 100m od hali Targów Kielce - Hotel Tęczowy Młyn *** (http://www.teczowy.com)
- Wszystkie pokoje klimatyzowane
- Łóżka o wymiarze 90cm x 200cm lub 160cm x 200cm przy łóżku małżeńskim
- Pościel antyalergiczną
- Łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów, mydłem w płynie
- Ręczniki
- Wodę mineralną
- Łącze internetowe przewodowe automatyczne- bezpłatne
- Telefon
- Odbiornik telewizyjny LCD z 22 kanałami telewizji satelitarnej
- Sejf
- Klimatyzacja
- Dostęp do pokoi keyless
W Lobby do dyspozycji internet (wifi), kanapy, bar (otwarty do ostatniego klienta) oraz billard.
Cena : 75 zł/os. za dobę ze śniadaniem (szwedzki stół) - normalna cena to 195zł za dobę! Dla przykładu akademik ze standardem wiadomym to koszt 50 - 60 zł za dobę ! Także cena bezkonkurencyjna do tego co otrzymujemy.
W tym roku pierwszeństwo rezerwacji noclegu mają zaproszeni goście.
Dokładniejsze instrukcje zostaną przesłane na skrzynki mailowe osób, których auta pomyślnie przejdą selekcję.
Na każde auto przypadają 2 miejsca (kierowca + 1 pasażer).
Decyduje kolejność zgłoszeń
KONIECZNA JEST ZALICZKA, którą należy wpłacić po otrzymaniu zaproszenia.
Postaramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie Wasze pytania.
ZAPRASZAMY